reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Filip Švaňa

Filip Švaňa

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  17x

Mám rád Patagóniu, Argentínu, Chile, Californiu, Južnú Afriku, Tarifu :) Rovnako mám ale rád aj Liptovskú Lúžnu, Malino Brdo, či Staré Hamry a Valašsko. Šport a NHL geek, pôvodným remeslom marketér. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Fakt chcem tak veľa?

Filip Švaňa

Fakt chcem tak veľa?

Slováci nadávajú na politikov a štátny aparát. Základné služby ako telco, banky, ale aj iné, sú však rovnaký "prúser".

  • 11. máj 2023
  • Páči sa: 10x
  • Prečítané: 427x
  • 1
Ako Slovensko požiera tunelové videnie

Filip Švaňa

Ako Slovensko požiera tunelové videnie

Bratislavská kaviareň vs dezoláti. Oba tábory sú obeťou propagandy. Agresivita na oboch stranách rozbíja spoločnosť.

  • 19. okt 2022
  • Páči sa: 6x
  • Prečítané: 510x
  • 1
Chceli sme zmeniť Slovensko. Sme len na polceste

Filip Švaňa

Chceli sme zmeniť Slovensko. Sme len na polceste

Bol august 1989. Mal som deväť rokov a moje školské zošity, pokreslené prečiarknutými hlavami Husáka, Jakeša, Honeckera a Causesca, dávno zapadli prachom. Naša nová Škoda 120 l sa pomaly blížila na hraničný priechod Berg.

  • 15. nov 2019
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 2 326x
  • 34
Lyžovanie v Jasnej? Zbytočný masochizmus

Filip Švaňa

Lyžovanie v Jasnej? Zbytočný masochizmus

Po dvoch sezónach som dal Jasnej ďalšiu šancu. Prašan, azúro a prázdne zjazdovky. Tak to malo byť. Dopadlo to ale rovnako. Odhodlaním do Jasnej už nikdy nepáchnuť.

  • 18. dec 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 69 017x
  • 227
Ako sa dovolenkuje Blavákovi na Východe

Filip Švaňa

Ako sa dovolenkuje Blavákovi na Východe

Slovensko v lete praská vo švíkoch. Slováci dovolenkujú doma. Cesta Bratislava-Žilina-Liptov je pomaly nočnou (a dennou) morou, Tatry preplnené, preto som sa rozhodol zamieriť ešte ďalej - na Východné Slovensko.

  • 30. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 294x
  • 6
reklama
Kašlite na politiku, v Aténach si parádne oddýchnete !

Filip Švaňa

Kašlite na politiku, v Aténach si parádne oddýchnete !

Atény. Väčšina našincov (ruku na srdce) si predstaví štrajky, pouličné nepokoje a dnes i davy utečencov, niektorí tučného Gréka, na ktorého pohodlný život sa skladáme z eurovalu. Až kým do hlavného mesta pod Akropolou nezavítate.

  • 14. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 533x
  • 0
Smiech cez olympijské slzy je na mieste

Filip Švaňa

Smiech cez olympijské slzy je na mieste

Výletníci a lá Bendík, Saalová, či Bodová (mimochodom, uhádnete, v ktorej disciplíne nás "reprezentovala"? :)) nie sú vďaka bohu reprezentatívnou vzorkou slovenského športu. Máme hviezdy, navyše v kľúčových športoch. Navyše, veľa z nich sa ešte do športového dôchodku vonkoncom nechystá.

  • 18. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 918x
  • 5
Outlet, ktorý (zatiaľ) nie je outletom

Filip Švaňa

Outlet, ktorý (zatiaľ) nie je outletom

Skazený Amerikou a zhýčkaný Parndorfom som sa ako fanúšik outletov tešil na otvorenie nového ONE Fashion Outlet vo Voderadoch. Po klasicky slovenských peripetiách (dvaja konkurenti preťahujúci si značky namiesto dohody) konečne otvorili a komunikácia v médiách sľubovala veľké veci. Len tie zostali asi len v hlavách prevádzkovateľa.

  • 3. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 35 063x
  • 66
Južná Afrika - fascinujúce miesto na dokonalý roundtrip

Filip Švaňa

Južná Afrika - fascinujúce miesto na dokonalý roundtrip

Južná Afrika. Odkedy som začal cestovať (čiže od 14tich rokov) to bol môj sen. Krajina, v ktorej nájdete úplne všetko – zasnežené hory, krásne pláže, divočinu, safari, stolovú horu a vysnívané Kapské Mesto.

  • 28. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 236x
  • 2
Prečo sa vám neoplatí byť verný banke

Filip Švaňa

Prečo sa vám neoplatí byť verný banke

Podobne ako veľa malých slovenských podnikateľov, aj pre mňa je životnou nutnosťou mať bankový účet. Poviete si, nič nezvyčajné, máme ho všetci. Áno, to je pravda, keby....keby som nepotreboval takú štandardnú vec ako embosovanú platobnú kartu.

  • 21. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 803x
  • 11
reklama
Prečo do Vysokých Tatier tak skoro nezavítam

Filip Švaňa

Prečo do Vysokých Tatier tak skoro nezavítam

Vysoké Tatry som navštevoval odmalička. Sú fakt krásne a som na ne ako Slovák patrične hrdý. Už menej som ale hrdý na služby, ktorých sa mi v najmenších svetových veľhorách dostáva. Vyrastajú nám tu generácie dôstojných nástupcov Juraja Jánošíka.

  • 22. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 815x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu